واســ ــہ نبــودنــ ــتــــ . . .

just girllllllllllllllllllll

فقط دخترانه

 

دوســ ــت دارم قلبــ ــتــو در بیــ ـــآرمــ . . .

 



بــ ــآ همیــ ــטּ دســ ــتــآمــ . . .[!]

 



بــعــ ــد آتیــشــ ــش بزنــ ــمــ . . .

 



تـ‌ـ ــآ ببینــ ــے ایــטּ روزایے ڪہ گذشــ ــتــــ . . .

 



دلــ ــم چقــ ــد ســ ــوخــ ــتـــ . . .

 

 

 

واســ ــہ نبــودنــ ــتــــ . . .

 

 

 

 

80885131962768310061.jpg

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

mehran
ساعت7:02---6 مرداد 1394
سلام فقط بهم قول بده که قلب منو در نیاری به آتیش بکشی که هنوز خیلی آرزو دارم خخخ لطفا بازم به وبم سری بزن و منو از نظرات با محبتت بی نصیب نذار ممنون .
پاسخ: سلام خوش اومدید . باشه چرا که نه


Gomnamboy
ساعت11:59---4 مرداد 1394
امشب دلم هوای آن کافه را کرده
که چایش از مهر تو
و قندش محبت تو باشد
و تنها مشتری کافه من باشم …


فاطمه
ساعت11:23---4 مرداد 1394
وبت عالیه ابجی کوچیکه
پاسخ: خخخخخ ممنون اجی بزرگه من


Morvara
ساعت11:10---4 مرداد 1394

ﺣﻮﺻﻠﻪ ! ﺳَـــﺮ !

ﺩﺭﺱ ! ﺧــﺮ !..

ﻭﻗﺖ ! ﭘـُـــﺮ !...

ﺳـــﺮ ! ﺩﺭﺩ !...

ﻣﻐـﺰ ! ﻫﻨـــﮓ !...

ﺩﻝ ! ﺗﻨـــﮓ !...

ﭼﺸﻢ ! ﺗـــَــﺮ !...

ﮔﻮﺵ ! ﮐــَـــﺮ !...

ﻣــــﺦ ! ﺭﺩ !...

خسته نباشى سرنوشت...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 4 مرداد 1394برچسب:,

] [ 10:55 ] [ طوبی مرادی ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه